26/10/2022-04/11/2022 - Halloween en Midterms

9 november 2022 - Saskatoon, Canada

De laatste 1,5 week voor de Fall Break zouden nog drukke dagen worden. Op woensdag gingen we naar de Halloween-versie van Ask-a-tune, allemaal verkleed uiteraard, en aangezien we het enige team waren die allemaal goed verkleed opdaagden kregen we extra punten én allerlei leuke cadeautjes (halloween snoep, boeken, een pumpking carving set), en nog konden we niet winnen😉 Donderdag was een dag die ik al 2 maanden schuwde: voor een labo moest ik 8uur lang vasten (dus niets eten vanaf 7u) en aangezien het ontbijtbuffet pas start om 7u30 werd het een lange dag voor mij... het labo bestond uit een bloedsuikerspiegeltest, dan een drankje hoog in glucose drinken en dan nog 2 tests 30 minuten en 60 minuten na het drankje. Spijtig genoeg wilde mijn vinger niet genoeg bloed afgeven en moest ik telkens 3 keer proberen. Heel veel vingerprikken later kon ik eindelijk weer iets eten, maar ik was wel doodop.

Op vrijdag besloten we na de middag om met een groepje naar de Strawberry Ranch te gaan een eindje buiten Saskatoon, want daar hadden ze een doolhof gemaakt uit maïsplanten. Het doolhof had de vorm van een arendshoofd en eigenlijk kon je het hele parcours op het ingangsticket volgen, dus na een hele hoop verkeerd lopen besloten we dan maar het ticket gebruiken om de weg te zoeken. Op zaterdag stond een halloweenfeestje gepland: met een bus werden we door de stad naar verschillende pubs gebracht, allemaal mooi verkleed. En zondag volgden we dan maar de christelijke voorschriften: niet werken en rusten.

De week erna bestond vooral uit studeren, studeren, studeren: een taak die af moest op maandag, midterms op donderdag en vrijdag en mijn 2-wekelijkse test op zaterdag. Ook al mijn vrienden moesten studeren en dus boekten we een aantal keer een studieruimte om allemaal samen te kunnen studeren. We zorgden ook voor wat ontspanning door maandag te gaan poolen (de eerste keer dat ik ooit poolde, en mijn eerste schot was meteen raak: puur beginnergeluk) en af en toe een filmavond te doen. De midterms gingen gelukkig wel vrij goed en ik kreeg ook mijn vorige midterm terug: 95% op mijn Advanced Nutrition test! Ze gaan thuis stilaan hoge verwachtingen krijgen van mij...

Maar goed, eindelijk staat de vakantie voor de deur: een weekje reizen, genieten en ontdekken!

1. Stefan:
    9 november 2022
    👻👻👻👍🏼top!
  2. Stefan:
    10 november 2022
    Nog veel plezier daar. En geniet van dat weekje rust💃☕🎂🍸🥂🥳👻💤
  3. May:
    10 november 2022
    Prettig verlof ! 🫖
  4. Sylvana:
    11 november 2022
    We hadden al gezegd dat je met een buis niet thuis binnen mocht, we gaan er grootste onderscheiding van maken denk ik 😅